Video reklamos kaina: nuo ko ji priklauso ir kaip planuoti?
Video reklama gali būti labai efektyvi priemonė, skirta prekės ženklo žinomumui didinti ir pardavimams skatinti. Tačiau reklamos kainos labai skiriasi. Profesionali reklama gali prasidėti kelių tūkstančių, o kartais siekti ir šešiaženkles sumas. Šiame straipsnyje aptarsime, iš ko susideda video reklamos kaina ir ką reikėtų apsvarstyti planuojant biudžetą. 1. Idėjos ir scenarijaus kūrimas Idėjos generavimas: Kūrybinis […]
Klaipėdos keleivinio transporto reklama, kampanija „KIETAI”
„Čia bus kažkoks koncertas?” klausė ne vienas praeivis pamatęs lempas, kameras bei palapinę su sudėtais daiktais prie Klaipėdos autobusų stoties. „Ne, filmuojame Klaipėdos keleivinio transporto (KKT) reklamą.” Atsakydavome. Praeiviai stebėjosi, nes Klaipėdoje toks vaizdas ne dažnai matomas. Filmavimo aikštelėje su technikais, asistentais, filmuojančiais, fotografuojančiais, pudruojančiais, kava ruošiančiais komandos nariais bei aktoriais buvo per 40 žmonių. […]
Vio Nėrinių Kalėdinė animuota reklama
Animacija ar animuota reklama – daug kruopštumo reikalaujantis video žanras ypač pamėgtas vaiktų, tačiau visi esame matę ir animuotų reklamų, šį kartą ėmėmės būtent animacijos projekto. Su Svetlanos Bezuglovos pagalba sukūrėme trumpą keleto sekundžių kalėdinę video reklamą su judančiais megztais meškiukais. Reklaminio klipo tikslas buvo perteikti produkto jaukumą, pristatyti kliento produktą ir papildyti savo projektų […]
Šokio filmas „GARŠVA”, pagal A. Škėmos romaną
Taurūno Baužos režisuotas šokio filmas „GARŠVA” – unikalus kino projektas filmuotas Klaipėdoje. Prie šio projekto LiveAction komanda prisidėjo apšvietimu, filmavimu, montavimu ir spalvų korekcija. Šokio Filmo „GARŠVA” unikalumas Modernios literatūros kūrinys Garšva – tai pagal vieną garsiausių Antano Škėmos darbų – romaną „Balta drobulė” pastatytas šokio filmas, kurio pagrindinis veikėjas – ant beprotybės slenksčio besiblaškantis […]